Tuesday, November 24, 2009

Hari Anugerah Cemerlang dan Pengumuman UPSR

Pada 19 November yg lalu iaitu pada hari Khamis SK Kota Warisan telah mengadakan Hari Anugerah Cemerlang. Hari Anugerah Cemerlang ini diadakan pada setiap tahun untuk menghargai murid2 yg mencapai keputusan yg cemerlang di dalam peperiksaan akhir tahun. Ibubapa murid2 yg berjaya turut dijemput utk memeriahkan lg majlis. Pada hari tersebut saya ditugaskan menjadi pengacara majlis bersama dgn Pn Siti Fairuza. So gambar saya x sempat la nak tangkap. Ish3.... So tengok je la gambar apa yg saya sempat tangkap. Dan di waktu majlis itu berlangsung Pn Sa'diah telah mengumumkan calon2 yg berjaya di dlm UPSR. Lihat lah kenangan2 yg sempat dirakamkan.



Hari Anugerah Cemerlang 2009


Tetamu yg hadir pada mjlis tersebut.

Murid2 prasekolah bersiap sedia dengan jubah untuk majlis konvokesyen.


Cikgu2 lelaki menjaga PA System dan juruteknik audio.



Persembahan koir dr murid thn 5 dan thn 6.


Persembahan bercerita dr adik Nurul Adila Riza



Persembahan tarian zapin dan inang dr murid thn 5 dan 6.


Pn Sa'diah mengumumkan keputusan UPSR yg diperolehi oleh murid2. Pada tahun ini pencapaian UPSR amat membanggakan dengan seramai 16 org mendapat 5A dan 18 org mendapat 4A1B drpd seramai 91 org calon. Ini merupakan sejarah yg tidak dpt dilupakan. SK Kota Warisan mendapat peratusan 5A paling tinggi di daerah Sepang. Syukur Alhamdulillah. Tahniah diucapkan kepada murid2 yg berjaya. Yg lain diharap jgn berputus asa dan cuba lg di lain peperiksaan.


Murid2 thn 6 berdebar menanti keputusan yg akan dibaca kan oleh Pn Sa'diah. Ada yg nangis pun ada. Jgn la sampai nangis ye. Bukan murid je yg nangis. Cikgu Azira tu pun nangis. Ish3 ;)




Ini lah dia seramai 16 org murid yg berjaya mendapat 5A. Tahniah...


Dan ini pula murid2 yg berjaya mendapat 4A1B. Tahniah juga cikgu ucapkan ;)










No comments:

Post a Comment