Saturday, November 14, 2009

Malam BBQ SK Kota Warisan 2009

Pada sebelah malamnya pula diadakan Malam BBQ SKKW 2009. Pelbagai makanan yang ada. Mulanya ramai juga cikgu yang tak dapat hadir. Tapi mlm tu bila ahli keluarga datang sekali nampak meriah je majlis tu. Nasib baik la makanan cukup ye ;) Gambar2 kenangan yang sempat dirakam sewaktu majlis sedang berlangsung.


Malam BBQ 2009 SK Kota Warisan



Cikgu Din selaku Pengerusi Kelab Guru merangkap pengacara majlis memberi ucapan aluan. Lepas habis majlis ni Cikgu Din terus balik kampung di Kelantan kerana isterinya dah masuk wad nak bersalin dah. Tahniah la Cikgu Din ye ;)


Yang kat sebelah Puan Sa'diah tu isteri saya. Dia tengah
tengokkan anak yg tengah tolak kerusi biru tu. ish3 penat nak jaga si kecik ni. Tak duduk diam. Ke sana la ke sini la. Kesian mama dan papa dia :D huhuhuhuh


Ramainya tetamu yang datang. Memeriahkan lagi majlis ;)


Puan Guru Besar memberi sepatah dua kata sebelum acara makan dimulakan ;)

Antara guru dan kakitangan yang menyambut ulangtahun kelahiran pada bulan 10, 11 dan 12 tahun ni. Apa lagi potong la...... ;)

Cikgu Azizi mengajar anak muridnya cara untuk membakar ayam ;)

Geng2 lelaki membakar ayam. Tolong bakar cepat sikit ye. Tetamu dah lama menunggu tu :D heheheheh


Puan Guru Besar juga tidak ketinggalan untuk membakar ayam. Tahun depan kita buat grand lagi la ye puan. Kat tepi pantai ke kita buat BBQ nya ;)

5 comments:

  1. Awalnya buat entri pasl BBQ, baguslah tu. Tahun depan kita buat BBQ kat PCB sambil jalan-jalan makan angin. Kena kumpul duit dari sekarang.

    ReplyDelete
  2. tahniah azlee! saya selalu juga jenguk blog nih. bukan apa dah link ngan blog GB. sama je. selau update blog. bagus2!
    semoga malam BBQ ni menjadi tradisi tahunan warga SKKW setiap tahun.

    ReplyDelete
  3. Aminah dah tengok video Azlee umum raya dalam entri sebelum ni? Kalau belum, kenalah tengok. Kelakar!

    ReplyDelete
  4. heheheh terima kasih semua. Sesaje dah ada intenet ni update la selalu blognya. Masa cuti sekolah nanti tengok la blog saya ni kalau nak tau apa aktiviti masa cuti sekolah ;)

    ReplyDelete
  5. wokey!
    update pasal result upsr sek kita. Tahniah semua..

    ReplyDelete